שאלות נפוצות
המשלוח מגיע לנקודת איסוף הדואר הקרובה לביתך הבית, לפני ההגעה תקבלו הודעת סמס מחברת המשלוחים לצורך עדכון נקודת האיסוף.
ניתן לשלם באתר בביט או בתשלום מאובטח באשראי, במידה ואתם מעוניינים לשלם בהעברה בנקאית או במזומן דרך דואר ישראל ניתן לשלוח הודעה באינסטגרם/בוואטסאפ ונציג יעזור לכם לבצע את ההזמנה משם (ניתן להזמין גם באינסטגרם / וואטסאפ ולשלם בביט או באשראי)
אם תרצו לקבל מספר מעקב ולעקוב אחרי החבילה, תוכלו לבקש מנציגי שירות הלקוחות שלנו בהודעת אינסטגרם או בוואטסאפ לאחר שישה ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה, ותוכלו לעקוב אחרי החבילה באתר של חברת המשלוחים או באפליקציות מעקב שונות כגון: 17track, onetracker וכו’
האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרענן אותה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.
חיילים, סטודנטים ומתנדבי מד”א יכולים להנות מהנחות נוספות על כל המוצרים בחנות!
לקבלת הנחה וקופון : תשלחו לנו הודעה פרטית באינסטגרם/ וואטסאפ
רוב המוצרים שלנו בעלי אפשרות לכוון את המידה ואת גודל התכשיט. במוצרים אשר כוללים מידות יש מדריך מידות בדף המוצר
כל התכשיטים המותאמים אישית שלנו חרוטים בטכנולוגיית חריטת לייזר החדשנית ביותר. צבע החריטה יכול להיות שונה מעט בהתאם לבצע התכשיט. תכשיטים בצבע מט יהיו עם חריטה בצבע שחור/אפור כהה. כל שאר התכשיטים יהיו בהירים יותר ובעלי גוונים אפורים. תכשיטים בצבע שחור מט יהיו עם חריטה בצבע אפור/לבן.
החריטה יכולה להיראות אפורה בתנאים מסוימים, ושחורה בתנאים אחרים – הכל תלוי בתאורה, באור יום היא תיראה כהה יותר. בגלל המשטח המבריק, חריטות שחורות לגמרי יהיו בלתי ניתנות לקריאה ברוב התנאים הבהירים.
כן! המוצרים שלנו לעולם לא ידהו, יכתימו או יאבדו את צבעם – אפילו כשהם נחשפים לזיעה וחום, במקלחת, בים או בבריכה – אז צללו פנימה! אנו משתמשים בפלדת אל חלד באיכות הגבוהה ביותר, וציפוי זהב 18 קראט וכסף סטרלינג לכל המוצרים שלנו.
אנו מתנצלים בכנות על כך ויודעים שציפית בכיליון עיניים להזמנה שלך. האכזבה מקבלת הזמנה שגויה היא גדולה ובהחלט מתסכלת, לכן אנו רוצים לעזור לך ולטפל בזה כמה שיותר מהר.
אנא צור איתנו קשר באמצעות הדוא"ל שלנו support@forevr.co.il עם שמך, מספר הזמנה, רשימה של הפריט/ים שחסרים לך, ואם זה אפשרי, לשלוח תמונה של הפריטים השגויים שהתקבלו.
אנו ממש מצטערים שלא הצלחנו לעמוד בציפיות שלך! אין באפשרותינו להעניק החזרים כספיים אם אין טעות מצידנו (במוצרים עם חריטה אישית), מכיוון שלא ניתן להחזיר את המוצרים משום שהם מוצרים מותאמים אישית ללקוח. עם זאת, אם עשינו טעות כלשהי מבחינת החריטה או בחירת הצבע שלך, נשמח לכפר על הטעות ולשלוח לך שוב את ההזמנה הנכונה. אנא שלח לנו דוא"ל לכתובת support@forevr.co.il עם בקשתך ותיאור מפורט של המצב. במוצרים ללא התאמה אישית ניתן להחזיר את המוצר